Časté otázky
Ak sa na váš spotrebič vzťahuje záruka, prosím kontaktujte linku zákazníka konkrétnej značky
- AEG, Electrolux, Zanussi – +421 232 141 303
- Whirpool, Indesit, Hotpoint-Ariston – +421 850 003 007
- LG – +421 850 111 154
- Gorenje, Mora, Hisense – +421 800 105 505
Opravy vykonávame v byte zákazníka ako aj priamo u nás na pobočke. Zákazník si môže výrobok priniesť priamo k nám, v prípade potreby odvoz spotrebiča zabezpečíme my.
Číslo výrobku alebo „číslo PNC“ je unikátny identifikačný kód, ktorý je uvedený na každom výrobku všetkých značiek. Vďaka tomuto číslu presne vieme, ktoré náhradné diely sú vhodné do vášho spotrebiča. Označenie modelu nám nepovie presne, aký náhradný diel sa hodí do vášho spotrebiča, preto potrebujeme vedieť číslo výrobku (PNC).
Číslo výrobku PNC je uvedené na typovom štítku alebo informačnej nálepke niekde na spotrebiči. Ak chcete vedieť, kde sa typový štítok alebo nálepka nachádzajú, kliknite sem.